home Social Media & Content Marketing

Social Media & Content Marketing

 

Social Media & Content Marketing WH AGH.

II edycja, 2 semestry, 192 godziny, 30 specjalistów.

 

Obecnie prowadzimy rekrutację na III edycję studiów podyplomowych!

 

pobierz kwestionariusz*

pobierz podanie*

 

Na przełomie lutego i marca rusza III edycja studiów (marzec 2016 – styczeń 2017)

Dokładne terminy spotkań w pierwszym semestrze to:

  1. 05-06 III 2016
  2. 02-03 IV 2016
  3. 09-10 IV 2016
  4. 07-08 V  2016
  5. 21-22 V  2016
  6. 11-12 VI 2016

 

Zobacz plan studiów i listę wykładowców*

 

Rekrutacja na II edycję studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing została już zakończona. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem postanowiliśmy otworzyć dodatkową edycję w semestrze wiosennym.

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń, dlatego już dziś zapraszamy do rejestracji.

Jednocześnie informujemy, że osoby, które zgłosiły się na II edycję, ale zostały wpisane na listę rezerwową, mają pierwszeństwo w aktualnym naborze na nasz kierunek.

 

Informacje w sprawie rejestracji udziela:

Mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec

tel. 12 617 42 50, chromik@agh.edu.pl

 

Opinie studentów z I edycji :)

 

 „Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie "próbkowanie wiedzy".  Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację :)”

  

„Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.”

 

„Dla mnie studia były ogromną dawką konkretnej i praktycznej wiedzy, ale też "otwarciem oczu" na wiele kwestii.”

 

„Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuje się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia - gorszym…”

 

„Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.”

 

Charakterystyka studiów:

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji - specjalistów ds. social media, community managerów, content designerów, content managerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Studia te pozwolą uczestnikom zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu social media marketingu oraz content marketingu, dostosowanego do potrzeb współczesnego rynku.

Absolwenci będą sprawnie poruszać się w obszarze mediów społecznościowych, tworzyć wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji oraz nauczą się, jak efektywnie promować markę, firmę, ale również swoją własną osobę w obszarze mediów cyfrowych i nie tylko.

Zapewnią to zajęcia w formie warsztatów i seminariów prowadzone przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się branżą social media i tworzeniem wartościowych treści. Będą to zajęcia nastawione przede wszystkim na praktyczną wiedzę i umiejętności. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych: Sentione, dzięki któremu nauczy się analizować efekty swoich działań.

Absolwent niezależnie od tego, czy będzie prowadzić własnego bloga, stronę na Facebooku, tworzyć społeczności w Internecie, pracować w agencji kreatywnej, dziale marketingu, czy prowadzić firmę - zdobędzie solidną bazę do tego, aby rozumieć, czym jest komunikacja za pomocą nowoczesnych środków przekazu oraz jak osiągać cele biznesowe przy użyciu marketingu w mediach społecznościowych.
Plan studiów (192 godziny):

 

Program:

•        Komunikacja w mediach społecznościowych

•        Analiza i badanie grupy docelowej

•        Strategia w social media marketingu

•        Monitoring internetu oraz mediów społecznościowych

•        Efektywny social media marketing: pomiar i optymalizacja działań

•        Facebook marketing - od strategii po efekty

•        Reklama na Facebooku

•        Zarządzanie projektami w mediach społecznościowych

•        Najważniejsze platformy społecznościowe

•        Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

•        Marketing rekomendacji (Word-of-Mouth Marketing)

•        Blogosfera i liderzy opinii

•        Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych

•        Tworzenie komunikatów graficznych

•        Content marketing - od strategii po efekty

•        Pozyskiwanie ruchu na stronę z social media

•        Content marketing a SEO

•        Content marketing - studia przypadków

•        Reklama online w social media

•        Social media i content marketing jako część strategii digital

•        Wybrane aspekty prawne marketingu internetowego

•        Copywriting

•        Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki

•        Tworzenie materiałów audiowizualnych

•        Video marketing

•        Obsługa klienta w mediach społecznościowych

•        Marketing miejsc i regionów w mediach społecznościowych

•        Współczesne trendy w social media i content marketingu


*Kadra i program mogą ulec niewielkim zmianom w trakcie roku akademickiego.  


Studia Podyplomowe Social Media& Content Marketing adresowane są do:

·         Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach kreatywnych, w działach marketingu lub prowadzić własną działalność

·         Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, interaktywnych i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu

·         Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą iść za zmianami w komunikacji marketingowej, wykorzystać potencjał komunikacji w mediach społecznościowych do promocji, obsługi klienta, sprzedaży i budowy dobrego wizerunku

·         Działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach społecznościowych

·         Przedsiębiorców lub osób, które chcą założyć własną działalność gospodarczą, odnaleźć inspirację na wykorzystanie social media w swoich przedsięwzięciach


Czas trwania III edycji: 2 semestry (od III 2016 r. do VI 2017 r.)  


Termin zgłoszeń trwa do 29 II 2016 r. lub do wyczerpania limitu miejsc

Wymagane dokumenty:

·         podanie

·         ankieta zgłoszeniowa

·         odpis dyplomu ukończenia studiów

Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach. O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat (dane do przelewu przekazywane są osobom które złożyły wymagane dokumenty rejestracyjne).

Maksymalna liczba miejsc: 30


Opłaty:

Całość studiów: 4 500 zł (płatność możliwa w dwóch równych ratach po 2250 zł)   
WAŻNE: Po uruchomieniu konta do wpłat wszystkie zapisane na studia osoby otrzymają drogą mailową dokładne dane do przelewu!
  
Miejsce zgłoszeń:

Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:

Katarzyna Chromik-Myśliwiec Wydział Humanistyczny AGH,
ul. Gramatyka 8a, 30-071 Kraków (z dopiskiem "Social Media & Content Marketing", pok. 113).

W wersji elektronicznej na adres:
Katarzyna Chromik-Myśliwiec chromik@agh.edu.pl

Osoba przyjmująca zgłoszenia:

Mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 50, chromik@agh.edu.pl

Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

 

Informacje dodatkowe:
 

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – średnio 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (po 45 minut). Kandydaci powinni posiadać znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1.

Kadra i program mogą ulec niewielkim zmianom w trakcie roku akademickiego.  

Dyplom studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest akceptowany
i respektowany na świecie w ramach międzynarodowego systemu transferu punktów ECTS.


Zasady ukończenia studiów:

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie wszystkich kursów w czasie trwania studiów oraz regularna obecność na zajęciach. Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Masz pytania odnośnie programu studiów? Skontaktuj się:

Adrian Gamoń, tel. 511 153 666, e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl


Jesteśmy na Facebooku:
https://www.facebook.com/studiasocialmedia

Kierownik studiów:

Dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com


Opiekun merytoryczny:

Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl


Administracja studiów:

Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 50, e-mail: chromik@agh.edu.pl

 

Studia zostały przygotowane we współpracy merytorycznej z agencją marketingową Social Frame.

 

Partnerzy i patronaty:
Brief.pl, INTERIA.PL, SentiOne, Marketing przy Kawie, Social Frame, NowyMarketing

Studia rekomendowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

 



Ostatnia aktualizacja: 2016-02-09 15:03:46